Дізнайтеся про „Лідер у мені”, дослідивши її парадигми, надзвичайно ефективні практики та результати, окреслені в унікальній і трансформаційній Рамковій Концепції.
„Лідер у мені” базується на теорії змін, відомій під назвою Цикл „сприйми-зроби-отримай”. Зміна Сприйняття впливає на те, що ти Робиш і які результати Отримуєш.
Якщо тобі потрібні незначні зміни, попрацюй над своєю поведінкою; якщо ти хочеш змін, які би відбувалися стрибкоподібними кроками, то працюй над своїми парадигмами.
–Стівен Р. Кові
Досвід „Лідер у мені” розпочинається з цілковито нової парадигми освіти. Освітяни по-новому відкривають свій ентузіазм завдяки „Лідеру всередині мене”, оскільки цей підхід зміщує акцент в бік глибшого розуміння здобутків учнів.
А не так: Лідерство – лише для обраних
А не так: Лише кілька людей – обдаровані
А не так: Щоб вдосконалити школи, спершу слід змінити систему
А не так: Освітяни контролюють і визначають керунок процесу навчання учнів
А не так: Зосереджуйтеся виключно на здобутках у навчанні
Замість того, щоб зосереджуватися виключно на навчальних заходах, „Лідер всередині мене” застосовує голістичний підхід до освіти і по-іншому визначає вимірювання успішності у школі. Такий підхід дає в руки освітянам ефективні практики та знаряддя для того, щоб:
ФранклінКові (FranklinCovey) – це світовий лідер з надання допомоги організаціям, що представляють різні галузі, у досягненні значних змін у культурі завдяки першокласному контенту, інструментам, методології, викладанню, коучингу та книгам-бестселерам — усе це базується на міцному підгрунті з принципів, не підвладних часу, та доведених практик.
Найвпливовіша рамкова концепція для особистісної та професійної ефективності.
Дізнайся більше
Остаточна формула для формування зосередження, підзвітності та для досягнення мети у школах.
Лідерство |
Культура |
Навчання |
✓ Поведінка учнів | ✓ Відвідування працівників чи учнів | ✓ Майстерність читання |
✓ Соціальна / емоційна підготовка працівників і готовність до навчання | ✓ Сприятливе середовище у школі | ✓ Рівень підготовки з математики |
✓ Лідерство серед учнів | ✓ Залучення учнів | ✓ Ефективність викладання |
✓ Залучення сім’ї | ✓ Навчання, яким керує учень |
Ці школи об’єднує спільне бачення і мета навчити учнів бути лідерами з життєвими навичками, які є необхідними для досягнення успіху у світовій економічній системі. Вони ламають бар’єри на шляху учнів до успіху, об’єднують культури і трансформують свої громади.
Сформувати тип мислення „дитина в цілому”, із переконанням, що у кожній дитині дрімає геній і що кожен учень має потенціал, щоб стати лідером.
Сформувати культуру, якою б керували учні, котрих заохочують віднайти свій голос та сформувати навички, що є вирішальними для коледжу, кар’єри та життя.
Дізнайтеся, як тисячі шкіл у більш, ніж 50 країнах світу віднаходять відповіді на деякі з найскладніших запитань, на які зараз доводиться шукати відповіді освітянам.