Модель вдосконалення
для всієї школи

„Лідер у мені” (ЛвМ) – це модель вдосконалення для загальноосвітньої середньої школи, що базується на наукових доказах, яку було розроблено в партнерстві з освітянами і яка дає учням можливість сформувати лідерські та життєві навички, які потрібні їм для успішного життя та зростання у 21-му столітті.

Why Leader in Me Works

Why Leader in Me Works

Building Momentum Around the Globe

Building Momentum Around the Globe

Цикл „сприйми-зроби-отримай”

Це модель, яка формує нові парадигми, ефективні практики та реальні результати

„Лідер у мені” базується на теорії змін, відомій під назвою Цикл „сприйми-зроби-отримай”. Зміна Сприйняття впливає на те, що ти Робиш і які результати Отримуєш.

 

 

Якщо тобі потрібні незначні зміни, попрацюй над своєю поведінкою; якщо ти хочеш змін, які би відбувалися стрибкоподібними кроками, то працюй над своїми парадигмами.

Стівен Р. Кові

5 ключових парадигм, необхідних для того, що СПРИЙМАТИ по-іншому

Освітяни починають сприймати свою роль, потенціал учнів та мету шкільної культури по-новому.

Досвід „Лідер у мені” розпочинається з цілковито нової парадигми освіти. Освітяни по-новому відкривають свій ентузіазм завдяки „Лідеру у мені”, оскільки цей підхід зміщує акцент в бік глибшого розуміння здобутків учнів.

Кожен може бути лідером

А не так: Лідерство – лише для обраних

У кожному дрімає геній

А не так: Лише кілька людей – обдаровані

Зміна розпочинається з мене

А не так: Щоб вдосконалити школи, спершу слід змінити систему

Освітяни надихають учнів керувати процесом власного навчання

А не так: Освітяни контролюють і визначають керунок процесу навчання учнів

Розвивайте особистість в цілому

А не так: Зосереджуйтеся виключно на здобутках у навчанні

Новий спосіб визначення лідерства

Чимало людей прирівнює лідерство до офіційної керівної посади. Однак ми вважаємо, що лідером може бути будь-хто, якщо він цілеспрямовано керує власним життям (керує собою) і добре співпрацює з іншими та заохочує їх до здобутків — чи то йдеться про сім’ю, чи про друзів, сусідів, колег (веде інших).

 

Чим займаються школи, які працюють за моделлю „Лідер у мені”

Рамкова концепція забезпечує унікальний підхід до введення надзвичайно ефективних практик до шкільної культури.

Замість того, щоб зосереджуватися виключно на навчальних заходах, „Лідер у мені” застосовує голістичний підхід до освіти і по-іншому визначає вимірювання успішності у школі. Такий підхід дає в руки освітянам ефективні практики та знаряддя для того, щоб:

  • навчати кожного учня ЛІДЕРСТВУ,
  • формувати КУЛЬТУРУ учнівської спроможності,
  • а також узгоджувати системи для стимулювання результатів у НАВЧАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ.

Elementary/Middle FrameworkHigh School Framework

Першокласний тренінг з лідерства для учнів та працівників

„Лідер у мені” працює виключно з одним із найкращих контентів з питань лідерства у світі.

ФранклінКові (FranklinCovey) – це світовий лідер з надання допомоги організаціям, що представляють різні галузі, у досягненні значних змін у культурі завдяки першокласному контенту, інструментам, методології, викладанню, коучингу та книгам-бестселерам — усе це базується на міцному підгрунті з принципів, не підвладних часу, та доведених практик.

The 7 Habits of Highly Effective People®

The world’s most influential framework for personal and professional effectiveness.

Learn More

The 4 Disciplines
of Execution®

The ultimate formula for creating focus, accountability, and goal achievement in schools.

Learn More

ОТРИМУЙ реальні результати

Системне емпіричне дослідження, яке проводилося у більш, ніж 30 установах, вказує на значний вплив, який може мати підхід „Лідер у мені” в школах, оскільки він створює умови для стимулювання результатів у таких сферах:

 

Лідерство

Культура

Навчання

Поведінка учнів Відвідування працівників чи учнів Майстерність читання
Соціальна / емоційна підготовка працівників і готовність до навчання Сприятливе середовище у школі Рівень підготовки з математики
Лідерство серед учнів Залучення учнів Ефективність викладання
Залучення сім’ї Навчання, яким керує учень

 

 

 

Світова спільнота

„Лідер у мені” працює в тисячах шкіл у більш, ніж 50 країнах світу.

Ці школи об’єднує спільне бачення і мета навчити учнів бути лідерами з життєвими навичками, які є необхідними для досягнення успіху у світовій економічній системі. Вони ламають бар’єри на шляху учнів до успіху, об’єднують культури і трансформують свої громади.

Впровадження «Лідера у мені»

Попри універсальні позачасові принципи та здобутки учнів, кожен рівень освіти має різні релевантні цілі, характерні виключно для шкільного середовища.

Початкова школа

Сформувати тип мислення „дитина в цілому”, із переконанням, що у кожній дитині дрімає геній і що кожен учень має потенціал, щоб стати лідером.

Дізнайтеся більше

Середня школа

Сформувати культуру, якою б керували учні, котрих заохочують віднайти свій голос та сформувати навички, що є вирішальними для коледжу, кар’єри та життя.

Дізнайтеся більше

Дізнайтеся про модель „Лідер у мені”

Дізнайтеся, як тисячі шкіл у більш, ніж 50 країнах світу віднаходять відповіді на деякі з найскладніших запитань, на які зараз доводиться шукати відповіді освітянам.

Контакти

Для початку – зв’яжіться з нами.

Вас цікавить, як дізнатися більше про наші Рішення? Наша команда готова допомогти вам знайти відповіді на усі запитання.