Leader in Me Timeline

1989

The 7 Habits of Highly Effective People Book

Over 25 million copies sold

Learn More

1990

Covey Leadership Education Division

Providing personal leadership development and training to educators around the world.

1997

FranklinCovey

Covey Leadership Center and Franklin Quest merged to create FranklinCovey

1998

The 7 Habits of Highly Effective Teens® Book

Over 5 million copies sold in 30 different languages

1999

A.B. Combs Leadership Magnet Elementary

First 7 Habits-based Leadership School

2008

The Leader in Me® 1st Edition Book

Published in xx languages and has sold over x million copies

2008

The 7 Habits of Happy Kids® Book

Published in XX Languages and has sold over X million copies

2008

The 4 Disciplines of Execution® Book

Published in XX Languages and has sold over X million copies

Learn More

2009

Leader in Me Process launched with overwhelming response

With a focus on quality, FranklinCovey Education capped initial schools at 100

2014

The Leader in Me 2nd Edition Book

Published in XX Languages and has sold over X million copies

Learn More

2018

2018 Leader in Me endorsed as a CASEL SELect program

TODAY

Leader in Me Global Community of Schools

Leader in Me addresses global challenges in education

Створено освітянами, для освітян

Завдяки успішності початкової школи A. Б. Комбс та шкіл, які пішли за її прикладом, „Лідер у мені” можна побачити у школах всього світу.

На сьогоднішній день „Лідер у мені” став зразковою моделлю, яка постійно вдосконалюється на основі зворотної інформації, що надходить від освітян з усього світу, а також на основі вимог освітнього сектору, які постійно посилюються. Щороку освітяни зі шкіл „Лідер у мені” збираються на тренінг та обговорюють нові кроки, спрямовані на покращення моделі-зразка та процесу, щоб забезпечити кращі, більш трансформаційні результати.

Як та чому з’явився „Лідер у мені”

Початкова школа A. Б. Комбс розпочала свою подорож із 7 звичок® у 1999 р. Через кілька років директорка Мюріель Саммерз частково записала інформацію про те, як усе розпочиналося —і чому.

«Лідера у мені» розробили директорка та вчителі, які хотіли навчати своїх учнів не лише навчальному матеріалу, а й життєвим навичкам; їхня група була переконана у тому, що лідерство, відповідальність, підзвітність, вміння вирішувати проблеми, адаптуватися, а також соціально-емоційні навички є не менш важливими, аніж математика та читання.

Цією директоркою була Мюріель Саммерз. Намагаючись обернути тенденцію до занепаду своєї школи у зворотному напрямку, директорка спеціалізованої початкової школи «Лідерство» A. Б. Комбс у Ролі, Північна Кароліна, визначила свою нову пріоритетну тему на основі зворотної інформації, отриманої від громади. Вона вирішила скористатися інструментами забезпечення якості Болдриджа, „7 звичок надзвичайно ефективних людей” ® FranklinCovey і ще декількома передовими практиками з дизайну, розробки та впровадження лідерської моделі для своєї школи.

За кілька років в A. Б. Комбс відбулися суттєві зміни на краще, і школу визнали спеціалізованою школою #1 в Америці. A. Б. Комбс повідомляла про покращення академічних результатів, збільшення кількості учнів, підвищення рівня задоволеності батьків та вчителів, а також підвищення рівня впевненості учнів у собі. Ще декілька шкіл країни звернули увагу на цю модель, взяли лідерську модель Саммерз на озброєння і розпочали свій шлях до схожих кардинальних змін на краще.

На прохання Саммерз та інших директорів і вчителів, яких зацікавив успіх A. Б. Комбс, ФранклінКові систематизував процес Саммерз, створивши „Лідера у мені”, щоб інші школи могли впроваджувати аналогічну лідерську модель і досягати схожих результатів.

16 травня 2014 р. спеціалізовану початкову школу A. Б. Комбс „Лідерство” було вдруге визнано спеціалізованою школою #1 в Америці. Це єдина школа, яка двічі отримувала таке визнання. Ця винагорода за вдосконалення видається щороку найкращій спеціалізованій школі країни на основі такої продемонстрованої здатності школи:

  • Покращувати академічні здобутки учнів.
  • Сприяти расовому та соціально-економічному розмаїттю.
  • Забезпечувати інтегровані навчальні програми та інструкції.
  • Налагоджувати партнерство для підсилення тематичного спрямування школи.

З моменту офіційного початку роботи тисячі державних, приватних, шкіл із власним статутом та спеціалізованих шкіл у більш, ніж 50 країнах, почали використовувати підхід „Лідер у мені”. Освітяни продовжують надавати коментарі щодо передових практик, що забезпечує основу для постійного вдосконалення і відшліфовування процесу, забезпечуючи нові покоління учнів кращими, більш трансформаційними результатами.

Отримай досвід Лідера у мені

Дізнайся як тисячі шкіл в більш ніж 50 країнах світу знаходять відповіді на одні з найскладніших проблем з якими сьогодні стикаються освітяни.

Напишіть нам

Для початку – зв’яжіться з нами.

Вас цікавить, як дізнатися більше про наші Рішення? Наша команда готова допомогти вам знайти відповіді на усі запитання.