Дізнайтеся, як початкові школи, що працюють за моделлю „Лідер у мені”, підходять до соціально-емоційного навчання, рівності у громадах з низьким рівнем доходів, опірності до негативного дитячого досвіду, самокерованого навчання, упередженості вчителів, методів втручання і підтримки, спрямованих на позитивну корекцію поведінки, та інших питань.
„Лідер у мені” забезпечує початковим школам модель та процес, спрямований на подолання спільних труднощів, які виникають в учнів у період становлення особистості. Батьки, освіти та адміністрація шкіл турбується про фізичний, психічний, соціально-економічний добробут своїх дітей, оскільки всі ці чинники сприяють або заважають успішності навчання. Вчителі, працівники та адміністрація шкіл зразка „Лідер у мені” мають можливість надавати підтримку у всіх цих сферах шляхом формування навчального середовища, в якому забезпечується навчання дитини в цілому на основі п’яти (5) ключових парадигм. Ці парадигми впливають на поведінку працівників, учнів та їхніх сімей.
5 ключових парадигм
Отримавши коментарі від спільноти щодо покращення школи, діяльність якої йшла на спад, у 1999 році, директорка А. Б. Комбс Мюріель Саммерз інтегрувала інструменти забезпечення якості Болдриджа, 7 звичок та ще декілька освітніх передових практик і створила лідерську модель для своїх учнів. З моменту впровадження цієї лідерської моделі А. Б. Комбс визнано спеціалізованою школою #1 в Америці — двічі. Відтоді підхід „Лідер у мені” було впроваджено у тисячах шкіл по всьому світу, і його продовжують вдосконалювати, щоб отримати кращі, більш трансформаційні процеси, на основі зворотної інформації, що надходить від світової спільноти освітян.
„Лідер у мені” – це не просто ще одна програма; вона служить базовою операційною системою, плавно інтегровану у пріоритети, ініціативи та культуру кожної школи. Якщо „Лідер у мені” впроваджувати ефективно, то ця модель забезпечує розуміння школи 21-го століття з високим рівнем успішності. Таке нове визначення рівня школи представлене у вигляді трьох кіл, що накладаються одне на одне: лідерства, культури та навчання.
Діти у школах зразка „Лідер у мені” розвиваються у сприятливому середовищі, в якому вони почуваються у безпеці, впевнено, і де їх підтримують вчителі та інші працівники. Якщо визнається, що кожна дитина – це лідер, з унікальними обдаруваннями і талантами, то успіхи можна побачити в усіх аспектах їхньої освіти. Такий процес соціально-емоційного навчання розвиває в учнів необхідні для 21-го століття навички, щоб вони формували значущі стосунки і брали на себе відповідальність за свою освіту.
Розвиток учнів Student Leadership Guides
„Лідер у мені” показує, що те лідерство, яке нам необхідне для того, щоб трансформувати освіту, знаходиться не за межами наших шкіл, а всередині них, зокрема, у самих учнях.
– Сер Кен Робінсон, міжнародний радник з питань освіти і автор бестселера за версією „Нью-Йорк Таймс”
Вчителі часто забувають, чому вони стали освітянами, коли наполегливо працюють над тим, щоб забезпечити стандарти академічної успішності округу, штату та держави. „Лідер у мені” допомагає освітянам згадати про справжній ентузіазм до вчителювання, заохочуючи їх ставити акцент на дитині в цілому. „Лідер у мені” нагадує освітянам про їхню мету та спрямування, оскільки вони знову згадують про своє покликання.
У ранньому дитинстві, в період формування особистості, батьки хочуть знайти спосіб підготовки своїх дітей до перешкод, з якими вони зіткнуться надалі. „Лідер у мені” пропонує сім’ям потужну концепцію, яка зв’язана з тими ж принципами, що їх навчають у школі. І йдеться не лише про те, аби допомагати дітям завершити виконання домашнього завдання – сім’ї співпрацюють з місцевою школою „Лідер у мені”, заохочуючи дітей до формування лідерських навичок, зокрема, мотивованості, самокерованого навчання, впевненості у собі та співпраці з іншими.
Школи розпочинають впровадження моделі „Лідер у мені” на основі річної ліцензії на членство та із процесу інсталяції, завдяки яким забезпечується навчання, коучинг та доступ до онлайн-ресурсів.
Дізнайтеся, як тисячі шкіл у більш, ніж 50 країнах світу віднаходять відповіді на деякі з найскладніших запитань, на які зараз доводиться шукати відповіді освітянам.