
Дізнайся як Лідер в мені для шкіл збільшує залучення учнів допомагаючи студентам знайти свій голос і свою ціль.
Старші консультанти FranklinCovey Луні Мур та Ґарі МакҐвей показали, як середня школа може підготувати учнів для резерву завтрашньої робочої сили з надзвичайно важливими лідерськими навичками, включаючи зрілість особистості, самовідповідальність і здатність вирішувати проблеми.
Середня школа дає учням можливість формувати власну незалежність, прагнення, думки, переконання і сприйняття навколишнього світу. Однак деяким учням складно відчувати залученість, мету та напрямок у житті. Школи зразка „Лідер у мені” формують інклюзивну культуру, яку створюють і якою керують учні, котрих заохочують віднайти свій голос і сформувати найважливіші навички за допомогою серії курсів з лідерства, які допоможуть їм успішно навчатися в університеті, робити кар’єру і проживати життя.
ФранклінКові (FranklinCovey) – це світовий лідер з надання допомоги організаціям, що представляють різні галузі, у досягненні значних змін у людській поведінці, оскільки це завдання часто виявляється складним. Ми забезпечуємо першокласний контент, інструменти, методологію, викладання, коучинг та інтелектуальне лідерство — усе це базується на міцному підґрунті з позачасових принципів та доведених практик.
„Лідер у мені” – це не просто ще одна програма; вона служить базовою операційною системою, яка дозволяє відзначати пріоритети, ініціативи та культуру кожної школи і заохочувати дотримуватися їх. Якщо „Лідер у мені” впроваджувати ефективно, то ця модель забезпечує розуміння школи 21-го століття з високим рівнем успішності. Таке нове визначення рівня школи представлене у вигляді трьох кіл, що накладаються одне на одне: лідерства, культури та навчання.
Учні шкіл зразка „Лідер у мені” самі керують процесом формування безпечної, приймаючої та натхненної шкільної культури. Трансформація культури розпочинається із заохочення працівників до надання допомоги учням у контролюванні процесу їхнього становлення як лідерів. „Лідер у мені” відіграє життєво важливу роль для середніх шкіл, забезпечуючи проведення курсів лідерства, які готують учнів не лише для вищої освіти та кар’єри, а й для життя, що базується на принципах.
Тепер учні виступають командними гравцями. Вони більше не гніваються. Вони не відчувають депресії. Ви це відчуваєте. Діти сміються. Вони вітаються з вами. Вони не кепкують і не глузують з інших. Таке середовище – наче сім’я. Такою є культура середньої школи „Лідер у мені”.
–Еветт Баргем, вчитель середньої школи Прайор
Учителі у школах, що працюють за моделлю „Лідер у мені”, знову розпалюють свій ентузіазм, коли допомагають учням брати на себе відповідальність за власне майбутнє чи коли спостерігають, як вони разом працюють над вдосконаленням школи та громади. Відвідуючи тренінг „7 звичок” та інші семінари, працівники професійно розвиваються за принципоцентричним підходом, і це впливає на усі сфери їхнього життя завдяки новим парадигмам, поведінці та результатам.
Батьки, які відвідують семінар „7 звичок успішних сімей” ®, виявляють спільні позачасові принципи, яким можна навчати і вдома, і в школі, щоб підготувати підлітків до успіху. У концепції „Лідер у мені” можна знайти чимало з найважливіших навичок, які допоможуть учням підготуватися до навчання в університеті та до створення кар’єри.
Schools begin Leader in Me implementation with the annual membership license and installation process that provides training, coaching, and access to online resources.
Дізнайтеся, як тисячі шкіл у більш, ніж 50 країнах світу віднаходять відповіді на деякі з найскладніших запитань, на які зараз доводиться шукати відповіді освітянам.