
4DX® – це остаточна формула для формування зосередження, підзвітності та для досягнення мети у школах. Дізнайтеся, як школи використовують 4DX для подолання своїх найбільших труднощів.
„4 дисципліни виконання” ® (The 4 Disciplines of Execution) ® (4DX) – це проста, повторювана і доведена формула виконання ваших найважливіших і найпріоритетніших завдань на тлі „виру” — ті щоденні завдання та обов’язки, які можуть допомогти вам зосередитися на цілях, досягнути яких – надзвичайно складно. Дотримуючись 4DX, освітяни та учні можуть досягти блискучих результатів, навіть якщо реалізація стратегії вимагає значної зміни поведінки з боку їхніх однолітків та колег.
4DX – це не теорія; це доведений комплекс практик, перевірений і вдосконалений сотнями організацій і тисячами команд упродовж багатьох років. Коли організація чи особа дотримується цих дисциплін, то досягає чудових результатів, незалежно від того, якою є їхня ціль.
Усвідомивши, що загальношкільні цілі покращення здобутків пов’язані з тим, як кожен окремий учень покращує власне навчання, учасники повідомляють, що таким чином учні беруть на себе відповідальність за своє навчання.
–Д-р Робін Стелла, Університет Ґарднер-Уебб
На ранніх етапах процесу „Лідер у мені” інтегрування 4DX стало проривною системою і допомогло школам, що працюють за моделлю „Лідер у мені”, досягнути результатів, які піддаються вимірюванню. Семінар для початкової та середньої школи „Узгодження навчання” розпочав процес впровадження 4DX серед працівників та учнів, і сьогодні школи по всьому світу встановлюють цілі, які узгоджуються із ключовими ініціативами, спрямованими на вдосконалення в лідерстві, культурі та навчанні, які піддаються вимірюванню.
Одна з найбільших проблем будь-якої організації – надмірна кількість цілей. Правильне виконання розпочинається зі звуження акценту і чіткого визначення того, що слід зробити, адже без такого необхідного бачення жодні інші досягнення не матимуть значення. Після того, як по всій школі визначено „критично важливу ціль”® (Once a Wildly Important Goal) ®, адміністрація, працівники та учні можуть докладати більше зусиль для спільного досягнення цієї найважливішої цілі.
Випереджуючі показники відстежують найбільш впливові речі, які повинна зробити команда, щоб досягнути цілі — нові формати поведінки, які вестимуть до успіху у „вимірюванні прогалин,” чи дії, наслідки яких важко передбачити, допоки не настане час оцінювати зростання. Хороший випереджуючий показник має дві характеристики: йому внутрішньо притаманно досягнути НВЦ® (WIG)® і він має вплив. Далі випереджуючі показники оформлюються у форматі індивідуальних дій і точно відстежуються.
Ключем до забезпечення результатів є залучення. Найвищого рівня успішності завжди досягають люди, які є емоційно залученими, а також команда, яка знає рахунок — якщо люди знають, що вони „виграють” чи „програють” щодо своєї НВЦ. Люди і команди грають по-іншому, коли вони ведуть рахунок, а візуальне табло мотивує гравців до перемоги.
Виконання відбувається саме в рамках підзвітності. Три перші дисципліни готують майданчик для гри, однак команда готова грати лише тоді, коли в гру вступає Дисципліна 4. Ця дисципліна базується на принципі підзвітності: ідеї, яка полягає в тому, що якщо ми не будемо постійно звітуватися один перед одним, то ціль природнім шляхом розчиниться у „вирі.” Такий порядок підзвітності формується, коли члени команди перевіряють один одного і обговорюють свої успіхи на щотижневих зустрічах.
Усі вчителі зазначили, що Блокнот даних (Data Notebook) – це той інструмент, який забезпечує різні можливості учням і формує у них відчуття відповідальності за своє навчання. Вони також вважають, що цей інструмент є корисним у забезпеченні чіткого усвідомлення учнями того, як відслідковувати досягнення своїх навчальних цілей, рівень їхнього досягнення та шляхи досягнення цих цілей.
–Д-р Трейсі Платт, Університет Міссурі в Канзас-Сіті
Блокнот для лідера® (The Leadership Notebook)® допомагає учням відслідковувати результати свого навчання, а також визначати цілі і постійно відстежувати прогрес у їхньому досягненні, що дає їм змогу “корегувати курс” у будь-який момент. Відстежуючи свій прогрес, учні вчаться визначати сильні та слабкі сторони, а також ключові звички та схеми навчання. Далі вони можуть скористатися цими знаннями у розробці нових цілей та практикуючи нові навички. Блокнот для лідера також дає учням можливість бачити власне зростання з часом, заохочуючи їх до визначення власних методів навчання, підкріплення налаштованості на навчання, підвищення впевненості у собі і формування відчуття власної відповідальності за свою освіту.