Програма #1 в світі з розвитку soft skills та лідерства
Програма «Лідер у Мені» базується на методиці «7 звичок високоефективних людей», адаптованій для дітей від 4 до 18 років. Методика Програми надає школам потужні інструменти для досягнення помітних результатів у розвитку лідерських якостей, культурі та навчанні.

Чому це потрібно саме вашій дитині?

  • Дитина «пропадає» в планшеті і не хоче вчитися?
  • Дитина не може скласти свій список справ на день і вибрати найважливіше?
  • Дитина не хоче застеляти ліжко і ви нічого не можете з цим зробити?
  • Дитина під час суперечки йде на конфлікт або навпаки відступає?
  • Дитина занадто скромна і їй складно взаємодіяти з іншими?
  • Дитина не може знайти порозуміння з батьками та постійно сперечається?

Над вирішенням подібних проблем вже багато років тому задумався доктор Стівен Кові

Всесвітньо визнаний фахівець у сфері лідерства та сімейних стосунків та Один із 25 найбільш впливових американців за версією журналу “Time”

Автор найвпливовішої бізнес-книги ХХ століття "7 звичок високоефективних людей"

У своїй книзі Стівен Кові поворить про принципи.

Принципи — це керiвнi настанови для людської поведінки, перевірені часом і визнані такими, що мають неминущу, перманентну цінність. Вони фундаментальні.

Один зі способів швидко осягнути самоочевидну природу принципів — просто уявити, якими абсурдними будуть спроби жити успішним життям на підставі протилежностей цих принципів. Сумніваюся, що хтось всерйоз вважає нечесність, обман, ницість, непридатність, посередність чи виродження міцною основою для тривалого щастя й успіху.

Детальніше
Методика, яка вже більше ніж 20 років працює у світі
На сьогодні це найкраща в світі програма, яка допомагає дітям стати лідерами, досягати успіху і бути щасливими;

Жодної теорії, лише практика, яку дитина глибоко засвоює і впроваджує у щоденне життя;

Чіткі та вимірювані результати;

Якщо вже завтра наші діти дізнаються, що таке проактивність, синергія, “виграш-виграш”, пріоритети та баланс, уявляєте, якими вони будуть через 10 років?!

За результатами міжнародних досліджень, успіх людини на 85% залежить від soft skills - м'яких навичок: комунікація, проактивність, продуктивність та інших.
children
Програма допомагає отримати життєву перспективу того, що дійсно важливо:
  • формування відповідальності,
  • самостійності,
  • впевненості в собі та навичок міжособистісного спілкування,
  • розвиток емоційного інтелекту та soft skills,
  • підвищення успішності,
  • підвищення життєвих прагнень та зменшення шкільних проблем.

Програма працює “зсередини-назовні”, розвиваючи мислення та навички, необхідні для сучасного життя. Розкриває потенціал кожного учасника курсу.


Зареєструватися на навчання

Лідер у Мені (7-15 років)

Програма
Рівні:
2 рівень (2 клас)

Курс складається з 4 розділів:

  • Створення Класу Лідерів:
    заняття спрямовані на формування культури поведінки, обговорення якостей лідера та основних цінностей групи.
  • Бути лідером для себе:
    заняття, які охоплюють звички 1–3, або те, що називають Особистою Перемогою®: вміння брати відповідальність за свої дії, складати план, зосереджуватися на пріоритетах та ставити цілі.
  • Бути лідером для інших:
    заняття на основі звичок 4–6, або Публічної Перемоги®: учасники вчаться  взаємодіяти одне з одним, слухати інших, працювати в команді та вміти цінувати відмінності.
  • Більше способів бути лідером:
    заняття, які стосуються інших впливових принципів лідерства, таких як: навички привітання, публічних виступів, якісного виконання завдань, вирішення проблем тощо.

Заняття проходять у ігровому форматі з використанням казок, мультфільмів, інтерактивних вправ, міні-проєктів тощо.


3 рівень (3 клас)

Курс складається з 4 розділів:

  • Створення Класу Лідерів:
    заняття спрямовані на формування культури поведінки, обговорення якостей лідера та основних цінностей групи.
  • Бути лідером для себе:
    заняття, які охоплюють звички 1–3, або те, що називають Особистою Перемогою®: вміння брати відповідальність за свої дії, складати план, зосереджуватися на пріоритетах та ставити цілі.
  • Бути лідером для інших:
    заняття на основі звичок 4–6, або Публічної Перемоги®: учасники вчаться  взаємодіяти одне з одним, слухати інших, працювати в команді та вміти цінувати відмінності.
  • Більше способів бути лідером:
    заняття, які стосуються інших впливових принципів лідерства, таких як: навички привітання, публічних виступів, якісного виконання завдань, вирішення проблем тощо.

Заняття проходять у ігровому форматі з використанням історій, казок, мультфільмів, відео-роликів, інтерактивних вправ, проєктів тощо.


4 рівень (4 клас)

Курс складається з 4 розділів:

  • Створення Класу Лідерів:
    заняття спрямовані на формування культури поведінки, обговорення якостей лідера та основних цінностей групи.
  • Бути лідером для себе:
    заняття, які охоплюють звички 1–3, або те, що називають Особистою Перемогою®: вміння брати відповідальність за свої дії, складати план, зосереджуватися на пріоритетах та ставити цілі.
  • Бути лідером для інших:
    заняття на основі звичок 4–6, або Публічної Перемоги®: учасники вчаться  взаємодіяти одне з одним, слухати інших, працювати в команді та вміти цінувати відмінності.
  • Більше способів бути лідером:
    заняття, які стосуються інших впливових принципів лідерства, таких як: навички привітання, публічних виступів, якісного виконання завдань, вирішення проблем тощо.

Заняття проходять з використанням казок, мультфільмів, відео контенту, інтерактивних вправ, міні-проєктів тощо.


5 рівень (5-6 класи)

Курс складається з 4 розділів:

  • Створення Класу Лідерів:
    заняття спрямовані на формування культури поведінки, обговорення якостей лідера та основних цінностей групи.
  • Бути лідером для себе:
    заняття, які охоплюють звички 1–3, або те, що називають Особистою Перемогою®: вміння брати відповідальність за свої дії, складати план, зосереджуватися на пріоритетах та ставити цілі.
  • Бути лідером для інших:
    заняття на основі звичок 4–6, або Публічної Перемоги®: учасники вчаться  взаємодіяти одне з одним, слухати інших, працювати в команді та вміти цінувати відмінності.
  • Більше способів бути лідером:
    заняття, які стосуються інших впливових принципів лідерства, таких як: навички привітання, публічних виступів, якісного виконання завдань, вирішення проблем тощо.

Заняття проходять у форматі міні-тренінгів з використанням відео контенту, обговорення та дискусій, інтерактивних вправ, міні-проєктів тощо.


6 рівень (7-8 класи)

Курс складається з 4 розділів:

  • Створення Класу Лідерів:
    заняття спрямовані на формування культури поведінки, обговорення якостей лідера та основних цінностей групи.
  • Бути лідером для себе:
    заняття, які охоплюють звички 1–3, або те, що називають Особистою Перемогою®: вміння брати відповідальність за свої дії, складати план, зосереджуватися на пріоритетах та ставити цілі.
  • Бути лідером для інших:
    заняття на основі звичок 4–6, або Публічної Перемоги®: учасники вчаться  взаємодіяти одне з одним, слухати інших, працювати в команді та вміти цінувати відмінності.
  • Більше способів бути лідером:
    заняття, які стосуються інших впливових принципів лідерства, таких як: навички привітання, публічних виступів, якісного виконання завдань, вирішення проблем тощо.

Заняття проходять форматі міні-тренінгів, з використанням відео контенту, інтерактивних вправ, обговорень та дискусій, міні-проєктів тощо.


Інтенсивність: 1 рази на тиждень по 1 годині.

Курс: 38 занять


Підлітки. Готовність до життя. (15-20 років)

Програма

Курс спрямований на вивчення 7 звичок та практикування цих звичок у життя:

  • Основні принципи:

розглядаються ознаки ефективного лідерства, позачасові принципи ефективності та парадигми, які впливають на вибір кожного з нас.

  • Звичка 1: Будь проактивним: вміння бути відповідальним, ініціативним, контролювати свій настрій, використовувати проактивну мову, не звинувачувати інших у своїх невдачах.
  • Звичка 2: Починай з думкою про кінцевий результат: визначення особистої місії, постановка та відстеження цілей, втілення в життя особистих мрій.
  • Звичка 3:  Роби спочатку найважливіше: зосередження на пріоритетах, вчасне планування, організованість.
  • Звичка 4: Думай за принципом “Виграш – Виграш”: взаємна вигода, прояви сміливості та чуйності, побудова стосунків на принципах довіри, здорова конкуренція.
  • Звичка 5: Спочатку зрозумій сам, потім шукай розуміння: вміння слухати, прояви емпатії, не оцінювати інших, використання “Я”-повідомлення.
  • Звичка 6: Створюй синергію: творча співпраця, конкуренція та синергія, вміння знаходити третю альтернативу, комплементарні команди.
  • Звичка 7: Гостри пилку: вміння підтримувати баланс у житті, проєктне навчання.

Заняття проходять у форматі тренінгів, з використанням відео-контенту,  інтерактивних вправ, дискусій, розв’язання життєвих ситуацій, створення проєктів тощо.

 

Інтенсивність: 1 рази на тиждень по 1 годині.

Курс: 45 занять


 

Програма «Лідер у Мені» допомагає школам досягати помітних змін — у навчанні, поведінці учнів, мотивації вчителів та залученні батьків. Це не абстрактні ідеї, а конкретні результати, які можна відчути щодня.

  1. Краще навчання — кращі результати
    Діти не просто засвоюють матеріал — вони вчаться вчитися, планувати, ставити цілі й досягати їх. Це допомагає їм успішно рости не тільки в школі, а й у житті.
  2. Менше конфліктів — більше лідерства
    Програма формує звички відповідальності, співпраці й поваги. Учні стають впевненішими, краще взаємодіють і беруть відповідальність і за себе, і за інших.
  3. Задоволені вчителі — мотивовані учні
    Ми створюємо середовище, де вчителі мають право голосу, відчувають підтримку та натхнення. Адже щасливий учитель — це сильна школа.
  4. Школа, що об’єднує родини
    Залучаємо батьків до навчального процесу. Разом ми формуємо культуру довіри, співпраці й лідерства — вдома та в школі.

Рамкова концепція забезпечує унікальний підхід до введення надзвичайно ефективних практик до шкільної культури.

Школи, які працюють за моделлю «Лідер у Мені», змінюють не лише програми — вони змінюють підхід.

Кожен може бути лідером. Коли школи приймають цю парадигму, учні беруть на себе відповідальність за своє навчання.

Модель дає вчителям практичні інструменти, які допомагають:

  • навчати кожного учня ЛІДЕРСТВУ,
  • формувати КУЛЬТУРУ учнівської діяльності,
  • а також налагоджувати шкільні процеси для стимулювання результатів у НАВЧАННІ.

Лідерство

✓ Учні вміють приймати рішення, співпрацювати й діяти свідомо

✓ Вчителі мають внутрішній ресурс і готовність до змін

✓ Культура відповідальності — за себе, команду і спільний результат

✓ Родини, які стають партнерами в розвитку дитини

Культура

✓ Діти залучені, активні й відчувають, що мають значення

✓ У класах панує довіра, повага й підтримка

✓ Учні та вчителі приходять до школи з бажанням, а не з обов’язку

Академічна успішність

✓ Математика — не страх, а інструмент мислення

✓ Учні впевнено читають, розуміють і аналізують тексти

✓ Вчителі працюють ефективно, використовуючи сучасні підходи

✓ Діти навчаються не пасивно, а активно керують своїм навчанням

Модель вдосконалення
для всієї школи

Програма „Лідер у Мені” працює в тисячах шкіл у більш, ніж 90 країнах світу.

Ці школи об’єднує спільне бачення і мета навчити учнів бути лідерами з життєвими навичками, які є необхідними для досягнення успіху у світовій економічній системі. Вони ламають бар’єри на шляху учнів до успіху, об’єднують культури і трансформують свої громади.

Програма “Лідер у Мені” (ЛуМ) — це освітня модель розвитку школи, створена на основі наукових доказів у співпраці з освітянами. Вона надає учням інструменти для розвитку лідерських та життєвих навичок, необхідних для успіху і розвитку у XXI столітті.

Коли ви змінюєте свій погляд на речі, це впливає на те, що ви робите, і на результати, які ви отримуєте.