Бестселер #1 за версією „Волл-Стріт Джорнел”

Книгу „4 дисципліни виконання” ® (The 4 Disciplines of Execution) ® продано у мільйонах примірників керівникам компаній, представникам влади, освіти і тощо.

„4 дисципліни виконання” ® (The 4 Disciplines of Execution) ® (4DX) – це проста, повторювана і доведена формула виконання ваших найважливіших і найпріоритетніших завдань на тлі „виру” — ті щоденні завдання та обов’язки, які можуть допомогти вам зосередитися на цілях, досягнути яких – надзвичайно складно. Дотримуючись 4DX, освітяни та учні можуть досягти блискучих результатів, навіть якщо реалізація стратегії вимагає значної зміни поведінки з боку їхніх однолітків та колег.

4DX – це не теорія; це доведений комплекс практик, перевірений і вдосконалений сотнями організацій і тисячами команд упродовж багатьох років. Коли організація чи особа дотримується цих дисциплін, то досягає чудових результатів, незалежно від того, якою є їхня ціль.

 

Купити книгу

Усвідомивши, що загальношкільні цілі покращення здобутків пов’язані з тим, як кожен окремий учень покращує власне навчання, учасники повідомляють, що таким чином учні беруть на себе відповідальність за своє навчання.

Д-р Робін Стелла, Університет Ґарднер-Уебб

Icon blue results

Досягнення загальношкільних цілей

Стати школою з високим рівнем успішності, об’єднавши учнів, працівників та адміністрацію навколо 4DX.

На ранніх етапах процесу „Лідер у мені” інтегрування 4DX стало проривною системою і допомогло школам, що працюють за моделлю „Лідер у мені”, досягнути результатів, які піддаються вимірюванню. Семінар для початкової та середньої школи „Узгодження навчання” розпочав процес впровадження 4DX серед працівників та учнів, і сьогодні школи по всьому світу встановлюють цілі, які узгоджуються із ключовими ініціативами, спрямованими на вдосконалення в лідерстві, культурі та навчанні, які піддаються вимірюванню.

 

Icon white model

Лідерство

✓ Поведінка учнів

✓ Соціальна/Емоційна і освітня готовність вчителів

✓ Лідерство серед учнів

✓ Залучення сім’ї

Icon white leader circle

Культура

✓ Відвідування працівниками і учнями

✓ Шкільне оточення яке підтримує

✓ Залучення учнів

✓ Задоволеність персоналу

Icon white habits

Освіта

✓ Вміння читати

✓ Знання математики

✓ Ефективне викладання

✓ Навчання яке проводять учні

Дисципліна 1

Зосередьтеся на критично важливих цілях

Одна з найбільших проблем будь-якої організації – надмірна кількість цілей. Правильне виконання розпочинається зі звуження акценту і чіткого визначення того, що слід зробити, адже без такого необхідного бачення жодні інші досягнення не матимуть значення. Після того, як по всій школі визначено „критично важливу ціль”® (Once a Wildly Important Goal) ®, адміністрація, працівники та учні можуть докладати більше зусиль для спільного досягнення цієї найважливішої цілі.

Дисципліна 2

Керуйтеся випереджуючими показниками

Випереджуючі показники відстежують найбільш впливові речі, які повинна зробити команда, щоб досягнути цілі — нові формати поведінки, які вестимуть до успіху у „вимірюванні прогалин,” чи дії, наслідки яких важко передбачити, допоки не настане час оцінювати зростання. Хороший випереджуючий показник має дві характеристики: йому внутрішньо притаманно досягнути НВЦ® (WIG)® і він має вплив. Далі випереджуючі показники оформлюються у форматі індивідуальних дій і точно відстежуються.

Дисципліна 3

Користуйтеся інформаційним табло

Ключем до забезпечення результатів є залучення. Найвищого рівня успішності завжди досягають люди, які є емоційно залученими, а також команда, яка знає рахунок — якщо люди знають, що вони „виграють” чи „програють” щодо своєї НВЦ. Люди і команди грають по-іншому, коли вони ведуть рахунок, а візуальне табло мотивує гравців до перемоги.

Дисципліна 4

Розробіть графік підзвітності

Виконання відбувається саме в рамках підзвітності. Три перші дисципліни готують майданчик для гри, однак команда готова грати лише тоді, коли в гру вступає Дисципліна 4. Ця дисципліна базується на принципі підзвітності: ідеї, яка полягає в тому, що якщо ми не будемо постійно звітуватися один перед одним, то ціль природнім шляхом розчиниться у „вирі.” Такий порядок підзвітності формується, коли члени команди перевіряють один одного і обговорюють свої успіхи на щотижневих зустрічах.

Усі вчителі зазначили, що Блокнот даних (Data Notebook) – це той інструмент, який забезпечує різні можливості учням і формує у них відчуття відповідальності за своє навчання. Вони також вважають, що цей інструмент є корисним у забезпеченні чіткого усвідомлення учнями того, як відслідковувати досягнення своїх навчальних цілей, рівень їхнього досягнення та шляхи досягнення цих цілей.

Д-р Трейсі Платт, Університет Міссурі в Канзас-Сіті

Відстеження і досягнення цілей учнів

Учні більше залучені і успішніші, якщо вони відслідковують власну академічну успішність.

Блокнот для лідера® (The Leadership Notebook)® допомагає учням відслідковувати результати свого навчання, а також визначати цілі і постійно відстежувати прогрес у їхньому досягненні, що дає їм змогу “корегувати курс” у будь-який момент. Відстежуючи свій прогрес, учні вчаться визначати сильні та слабкі сторони, а також ключові звички та схеми навчання. Далі вони можуть скористатися цими знаннями у розробці нових цілей та практикуючи нові навички. Блокнот для лідера також дає учням можливість бачити власне зростання з часом, заохочуючи їх до визначення власних методів навчання, підкріплення налаштованості на навчання, підвищення впевненості у собі і формування відчуття власної відповідальності за свою освіту.

Put Your School on the Path to Greatness!

Engage faculty, students, and parents in an unparalleled journey of personal transformation and effectiveness.

Contact Us

Для початку – зв’яжіться з нами.

Вас цікавить, як дізнатися більше про наші Рішення? Наша команда готова допомогти вам знайти відповіді на усі запитання.